JAK ZROBIĆ ZAKUPY NA HERBAVIS.PL ?
1. ZAMÓWIENIE TOWARU
By złożyć zamówienie wystarczy tylko:
- Wybrać odpowiedni produkt/y i dodać " Do koszyka "
- W okienku, które się pojawi wybrać jeden z przycisków " Kontynuuj zakupy " lub " Przejdź do koszyka "
- Jeżeli wybrałeś/aś " Przejdż do koszyka ", pojawi się cała zawartość koszyka (gdzie można również dodać (+) lub odjąć (-) poszczególne produkty)
- W kolejnym kroku wystarczy wybrać dostawę oraz sposób płatności za towar
- Ostatni krok to wypełnienie danych kontaktowych i potwierdzenie zamówienia przyciskiem " Wysłać zamówienie "
- Tadaaa! I to wszystko :) Teraz już możesz cieszyć się z dostawy ziół peruwiańskich i innych produktów medycyny naturalnej dla Twojego zdrowia.
P.S.: Jeżeli nadal nie bedzięsz mógł zrealizować zamówienia, to napisz do nas maila na info@herbavis.pl lub zadzwoń pod numer +48 661 858 246 a my chętnie pomożemy przeprowadzić Cię całym procesem złożenia zamówienia. Twój Herbavis.
2. POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
O przyjęciu i wszelkich zmianach statusu zamówienia (odbiór, transport), będziecie zawsze informowani drogą e-mailową. W razie wystąpienia jakichkolwiek niejasności lub w przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, skontaktujemy się z Państwem.
3. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Zamówienie można anulować do godziny 12.00 następnego dnia i to wyłącznie wysyłając e-maila na adres info@herbavis.pl. W przypadku anulowania zamówienia należy podać swoje imię, nazwisko, adres e-mailowy i numer zamówienia.
4. TERMIN DOSTAWY
Towar wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.
5. USTANOWIENIA WSTĘPNE
Kupujący składając zamówienie zobowiązywuje się do akceptacji warunków handlowych sprzedającego. Relacje między kupującym a sprzedającym podlegają ogólnym warunkom handlowym określonym na stronie internetowej firmy Herbavis, które są wiążące zarówno dla obu stron.
6. ZWROT PRZESYŁKI
Jeżeli kupujący chciałby zwrócić przesyłkę, która jest kompletna i nieuszkodzona, może to zrobić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Towar należy oddać razem z fakturą, która zostanie anulowana. Przesyłka powinna być nieotwarta, nieuszkodzona i kompletna.
7. REKLAMACJA
Wszelkie reklamacje będą przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami REKLAMACJI.